Успішно завершено тестування використання у системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» надійного засобу НКІ SecureCard, що дозволяє значно зменшити витрати клієнтів на придбання захищених НКІ у випадку роботи декількох користувачів на одній робочій станції у порівнянні з використанням засобів НКІ SecureToken.
Витрати на (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів. Окупність придбаних НКІ, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.
Для підключення до системи дистанційного обслуговування (СДО) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів потрібно завантажити з офіційного порталу Державної казначейської служби України, в розділі «Електронні сервіси» http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publish/category/248077 абозвернутися доуправління Казначейства (адреса: м. Київ, вул.. Межигірська, 25, тел.: 462-54-49) для отримання шаблону анкети для підключення до СДО та договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство». Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:
- Казначейство надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;
- використання клієнтами системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонементної плати, тобто безкоштовно;
- первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;
- підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.